Σε αυτήν την ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε προτάσεις και εκπαιδευτικό υλικό για τα μαθήματα Πληροφορικής στην Εκπαίδευση.
Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
Υπηρετεί στο
4ο Λύκειο Κορίνθου.
Είναι κάτοχος Πτυχίου Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Παν. Μακεδονίας και Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα από το Οικονομικό Παν. Αθηνών.
Είναι Διδάκτορας του Τμ. Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παν. Πελοποννήσου.
Βιογραφικά στοιχεία.
10. Ενότητες 2.4.5, 8.2, 8.2.1 (1 ώρα) Να διδαχθεί το τμήμα της παραγράφου 2.4.5 μέχρι και το Παράδειγμα 8, εισάγοντας γενικά την έννοια της δομής επανάληψης. Να παρουσιασθεί η δομή επανάληψης ΟΣΟ ? ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ από το 8.2.1, επισημαίνοντας σε ποιές περιπτώσεις εξυπηρετεί η χρήση της, ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες σύνταξης της, δίνοντας ταυτόχρονα […]
8 & 9. Ενότητες 2.4.2, 2.4.3, 2.4.4 & 8.1, 8.1.1 (3 ώρες) Να διδαχθούν, επαναληπτικά, οι λογικές πράξεις και η δομή επιλογής (απλή, πολλαπλή και εμφωλευμένη). Η εμπέδωση στις δομές αυτές προτείνεται να γίνει μέσω ημιτελών παραδειγμάτων – ασκήσεων, τα οποία θα συμπληρώσουν οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες. Στο βιβλίο της Β” ΓΕΛ (ΕΑΕΗΥ […]
1. Εισαγωγικό Μάθημα (1 ώρα) Ο διδάσκων, αναφέρεται συνοπτικά (τίτλοι κεφαλαίων, υποενότητες) στο περιεχόμενο της Ενότητας 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, του βιβλίου «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» της Β΄ ΓΕΛ. Στην τρέχουσα τάξη, οι μαθητές θα αποκτήσουν στέρεη γνώση των σχετικών εννοιών, υλοποιώντας απλές Εφαρμογές σε ένα Εκπαιδευτικό Προγραμματιστικό Περιβάλλον. […]
15. Ενότητα 3.2 (1 ώρα) Να παρουσιασθούν οι δομές δεδομένων και οι βασικές λειτουργίες που μπορούν να εφαρμοστούν σε αυτές. Στο τέλος της παραγράφου 3.2 αναφέρονται οι στατικές και δυναμικές δομές. Να γίνει αναφορά στη διαφορά Στατικών και Δυναμικών δομών δεδομένων, σε ότι αφορά στη χρήση της μνήμης. 16. , 17., &. 20. Ενότητες 3.3, […]
23, 24 & 25. Ενότητες 10.1, 10.2, 10.3, 10.4, 10.5, 10.6 (5 ώρες) Να παρουσιασθεί ο τμηματικός προγραμματισμός και τα πλεονεκτήματα του. Εισάγεται η έννοια του Υποπρογράμματος, ο τρόπος επικοινωνίας του με το υπόλοιπο πρόγραμμα, η λειτουργία των παραμέτρων και παρουσιάζονται οι ιδιότητες που πρέπει να το διακρίνουν. Η διδακτική προσέγγιση να περιλαμβάνει την παρουσίαση […]
Δικτυακή παρουσία