Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - κεφ.6 Απαντήσεις

This crossword was created by Καραμαούνας Πολύκαρπος with EclipseCrossword - www.eclipsecrossword.com

1
Μ
2                           
Μ Ε Τ Α Γ Λ Ω Τ Τ Ι Σ Τ Η Σ Ε
3  45 
Σ Η Α Α Τ
         
Η Χ Λ Ν Α
6                  7      8     
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Σ Μ Ο Σ Φ Τ Φ
        910     
Α Ν Ε Υ Δ Π Α Ι Ε
11      12           
Γ Σ Η Ρ Λ Μ Ι Ρ Β Κ Ρ
            13  14               
Ρ Ι Σ Α Ε Β Λ Ε Δ Ο Μ Η Μ Ε Ν Ο Σ
                     
Α Ο Ρ Ξ Ο Α Ρ Γ Τ Ι Ι
                     
Μ Λ Χ Ι Λ Θ Μ Ρ Ο Μ Μ
    15                       
Μ Ο Β Ι Β Λ Ι Ο Θ Η Κ Η Α Ε Ο
                 
Α Γ Κ Ο Μ Ν Μ Ν Τ
16                               
Ε Κ Τ Ε Λ Ε Σ Ι Μ Ο Η Γ Ε Ε Μ Ο Η
        17          18     
Ι Α Ι Τ Σ Υ Ν Τ Α Κ Τ Η Σ Τ
               
Κ Ο Α Τ Τ Μ Τ Α
  19         
Η Σ Φ Η Ι Η Ρ
20           
Ο Υ Ρ Σ Σ Μ Α
           
Π Ν Α Τ Α Φ
           
Τ Δ Σ Ι Τ Η
21                                 
Δ Ι Α Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Κ Ε Σ Τ Κ Ι Σ
         
Κ Τ Η Ο Κ
  22                   
Ο Π Α Ρ Α Λ Λ Η Λ Ο Σ Ο
     
Σ Σ Σ

Across

  1. Δέχεται στην είσοδο ένα πρόγραμμα γραμμένο σε μία γλώσσα υψηλού επιπέδου και παράγει ένα ισοδύναμο πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής
  2. Σύνολο των εντολών που πρέπει να δοθούν στον υπολογιστή, ώστε να υλοποιηθεί ο αλγόριθμος για την επίλυση του προβλήματος
  3. Είδος προγραμματισμού που χρησιμοποιεί τη δομή της ακολουθίας, τη δομή της επιλογής και τη δομή της επανάληψης μόνες και σε συνδυασμό τους
  4. Συλλογή έτοιμων υποπρογραμμάτων που συνδέεται με το τελικό πρόγραμμα
  5. Το πρόγραμμα που είναι έτοιμο προς εκτέλεση
  6. Σε συτόν γράφεται ο κώδικας του αρχικού προγράμματος
  7. Τεχνικές που χρησιμοποιούνται από την ιεραρχική σχεδίαση
  8. Είδος προγραμματισμού με βάση τον οποίο υπάρχουν υπολογιστές που διαθέτουν περισσότερους από έναν επεξεργαστές που μοιράζονται την ίδια μνήμη και λειτουργούν παράλληλα

Down

  1. Πλεονέκτημα των γλωσσών υψηλού επιπέδου με το οποίο διαθέτουν ανεξαρτησία από τον τύπο του ΗΥ
  2. Γλώσσα ισοδύναμη με μία ακολουθία δυαδικών ψηφίων, που αποτελούν εντολές προς τον επεξεργαστή για στοιχειώδεις λειτουργίες
  3. Το σύνολο των κανόνων που καθορίζει το νόημα των λέξεων, των εκφράσεων και των προτάσεων
  4. Το σύνολο των στοιχείων που χρησιμοποιεί μία γλώσσα (γράμματα πεζά και κεφαλαία, ψηφία, σημεία στίξης)
  5. Είδος προγραμματισμού που εκλαμβάνει ως πρωτεύοντα δομικά στοιχεία ενός προγράμματος τα δεδομένα, από τα οποία δημιουργούνται με κατάλληλη μορφοποίηση τα αντικείμενα (objects) που εμπεριέχουν και τις εφαρμόσιμες επάνω στα δεδομένα ενέργειες
  6. Η διαδικασία σχεδίασης “από επάνω προς τα κάτω” ή (top-down program design)
  7. Ειδικό πρόγραμμα που αναλαμβάνει τη μετάφραση της συμβολικής γλώσσας σε γλώσσα μηχανής
  8. Διαβάζει μία προς μία τις εντολές του αρχικού προγράμματος και για κάθε μία εκτελεί αμέσως μία ισοδύναμη ακολουθία εντολών μηχανής
  9. Περιβάλλον που παρέχει με ενιαίο τρόπο: έναν συντάκτη, έναν μεταγλωττιστή και έναν συνδέτη
  10. Αποτελείται από το τυπικό και το συντακτικό
  11. Οι λέξεις που είναι δεκτές από μία γλώσσα
  12. Εντοπίζονται από τον μεταγλωττιστή
  13. Προγραμματισμός με τον οποίο μετά την ανάλυση του προβλήματος σε υποπροβλήματα, κάθε υποπρόβλημα αποτελεί ανεξάρτητη ενότητα (module), που γράφεται ξεχωριστά
  14. Συνδέει το τελικό πρόγραμμα με τις βιβλιοθήκες
  15. Είδος προγραμματισμού με τη δυνατότητα γραφικής δημιουργίας ολόκληρου του περιβάλλοντος της εφαρμογής


Το σταυρόλεξο δημιουργήθηκε από τον Καραμαούνα Πολύκαρπο με το EclipseCrossword.